penantian satu penyeksaan

serabut2. oh tidakkk, aku tidak suka berada dalam keadaan kelam-kabut. maka dengan itu aku terpaksa buat dengan tergopoh2 dan lantas bermacam perkara yang akan ku terlepas pandang. bukan mudah untuk belajar dan 'absorb' terlalu banyak perkara dengan cepat dalam waktu yg singkat. dan tak semua benda yang kita tahu. betul tak? sorry, i'm the new kid on the block.

arggghh, stress nya......penat nya....bertambah2 la migrain dan 'pimples'..

kepada mereka yang berada di sekeliling ku, bantu lah aku, berikan lah aku kekuatan itu supaya aku mampu mengharungi hari2 yang mendatang. kekuatan & semangat ku sangat lemah dan makin luntur.

ya, penantian satu penyeksaan.

2 comments:

cik dila said...

awat ni aimi??

miss ime said...

dila!? dil dil dil deewana. haha. ala, tension la dila. menghitung hari je, 31/5! xsbr rsnya. huu

miss ime. Powered by Blogger.

Blurbs

My photo
Malaysia
a simple girl living in an ordinary life. i'm climbing up the stairway to success & hoping for the best in my life.

Pages

Visitors all around the world

Blogsss

cLAnS ;)

Tralalala