s.t.r.e.s.s r.i.n.d.u

lalalalala. hari-hari kerja. lalalala. esok kerja, kerja. alamak... oh nooooo. apa cepat sangat masa niwh berlalu? rasa xpuas aku berehat. setelah seharian duduk mengadap komputer itu, mata pun berpinar2 melihat berjuta2 nombor. rasanya lepas niwh mmg kena tambah la power specs tu. dengan kerusi yg x berapa nk empuk itu, kesengalan bahu ku juga. huu. walaupun banyak menggunakan otak dari tenaga, tetapi ia lebih memenatkan. ya, ia lebih meletihkan dari mereka yg kerja buruh.


tak tahu la nk ckp camne, tapi yang pasti aku ingin kembali ke kampus. aku rindu saat2 pergi ke kelas, lepak mkn waktu break dgn kawan2, tido bila ada gap kelas yg lama, ponteng kelas pagi bila tidur lewat menyiapkan assignments/study, assignments & presentations, overnite/midnight movie dgn kawan2, jwb quiz/test and final exam. aku juga mempunyai waktu lapang yang banyak yang dapat dimanfaatkan dengan pelbagai aktiviti menarik.

aku rindu kawan2 sekelas ku juga. bacc 7c clan! tak sabar berjumpa kalian, nnt gathering & photoshoots yew. kami accounting+photography students, sbb itu kami suka bergambar. hee ;)

tolonglah, cepatla waktu 5bulan saja lagi ini berlalu....

0 comments:

miss ime. Powered by Blogger.

Blurbs

My photo
Malaysia
a simple girl living in an ordinary life. i'm climbing up the stairway to success & hoping for the best in my life.

Pages

Visitors all around the world

Blogsss

cLAnS ;)

Tralalala