kenapa? hilang?

hilang. ku mencari2, ku tertanya2 dimana kah kau? aku risau, aku sakit. tahu kah kau sebab apa? aku risau, apakah kau sakit? apakah ada apa2 musibah telah berlaku pada kau? aku sakit, apakah diriku ini masih lagi bermakna pada kau? adakah aku masih diperlukan di dalam hidup kau? kau sibuk macam mana pun, kau sakit macam mana pun, aku tidak akan dapat tahu apa2. kau jauh di mata ku, aku tidak dapat melihat pada mata kasar ku ini bagaimana keadaan kau disitu. maka hanya mata & kata hati aku yang akan mengiang2kan segala spekulasi.


air mata ku menitis apabila ku mengimbau kembali kenangan manis yg kita lalui bersama. gambar2 kita, karya2 itu. air mata kegembiraan apabila dpt melihat gambar2 kita senyum, gelak, tawa. air mata sedih kerana keadaan kita sekarang tidak seperti dulu.

aku tahu, masa dah berubah, masing2 ada hala tuju sendiri, memikirkan masa hadapan. tapi rasanya tidak perlu la kan membuang segala kenangan, mereka yang sentiasa ada disisi kita menemani dan menempuh segala suka dan duka bersama pada suatu masa dulu.

Aku akan menyayangimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini menemani..

Saat – saat yang indah
Saat masih bersamamu
Waktu kita berdua
Dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi
Kini terkenang lagi

0 comments:

miss ime. Powered by Blogger.

Blurbs

My photo
Malaysia
a simple girl living in an ordinary life. i'm climbing up the stairway to success & hoping for the best in my life.

Pages

Visitors all around the world

Blogsss

cLAnS ;)

Tralalala