Karisma ;)

karisma? karisma kapoor ka? oh tidak sama sekali yew. haha. karisma = karnival sukan mahasiswa. ia adalah karnival sukan yg dianjurkan UiTM dan semua kampus UiTM terlibat serta menghantar kontinjen masing-masing. karisma kali ini diadakan di kampus shah alam yang dianjurkan oleh UiTM Malaysia. saya pula mewakili UiTM melaka untuk acara tenpin bowling.


kejohanan karisma untuk acara bowling bermula dari 22/11-25/11.

1st day, singles, saya mendapat tempat ke-8 dari 48 peserta. walaupun xdpt medal, tp boleh la kan. kira beat ramai jugak. 40 org. hehe ;p

2nd day, doubles, alhamdulillah saya dapat pingat gangsa. ranking saya dr 8 melonjak naik ke 6. performance hari ni bagus sikit, semangat lebih sebab nak dapat pingat. jerit sekuat hati sampai suara pun dah serak2. tapi tak apa, berbaloi. hehe.

3rd day, team, alhamdulillah juga dapat tambah koleksi pingat, pingat gangsa lagi. owh, yess, dpt msuk masters, top 12! hee.

final day, masters. 12 games. fuuhh. my performance? okay la, tak ada la terok sgt. tapi yg plg tak suka, thumb injured. kulit terkopek. sedap2 dh hit high score, thumb lak bwat hal. so ku menahan kepedihan apabila disapu 'skin pro' tu. mmg pedih yg tak terhingga tp ku tidak patah semangat. tamat 12 games, total dikira, dan saya hanya dpt tmpt ke-8. okay la tu kn, janji tak last dpt no 12. haha.

apa2pun, saya enjoy karisma kali ni, dpt jumpa kawan2 bowlers ku. thanx a lot gak pada parents, cousins and aunty sbb dtg mengejut utk bagi support waktu doubles & masters event. terharu sangat. hee. tak lupa pada kawan2 yg sanggup turun padang, support. hee. thanx to nad bestie (dtg 3ari support, lepak2 & shopping spree), deanna (for d muvee treat & shopping spree), nadia lisa (bawak makan dinner), shahrul & dz. hehe ;)


p/s: sila lawati website astro arena. ada news pasal karisma 2010. ada nama saya juga ;)


0 comments:

miss ime. Powered by Blogger.

Blurbs

My photo
Malaysia
a simple girl living in an ordinary life. i'm climbing up the stairway to success & hoping for the best in my life.

Pages

Visitors all around the world

Blogsss

cLAnS ;)

Tralalala